HiHi Jo Jo ;)

Heeej på er :)

Sorry för jag aldrig lägger in inlägg men datorn hos mamma är fortfarande helt CP x) aja  men det kan ju bli inlägg idag :)

HELGEN!
Fredas!
I fredas
  var jag i Lima på ug :') det var ju riktigt kul faktist, men jag höll på att dö för det är nogon jävla någonting som sprang med sten efter oss och dampa.men det var väl vårat fel de å haha :D
var är till 23:00 ;O jag frös nästan ihjäl men jag klara mig ju faktist, men det var ju rätt bra de.. hehe ja men fredagen var väl OKEJ :)

Lördagen!
I lördas vänta jag på att mamma och gunde skulle komma så att jag fick komma till de bästa någpn gång :) hehe  fan jag som hade bestämt pizza den dan men inte fan var det någon som vill äte de med mig helelr -.- fy fän va taskigt :)
men det blev en trevlig kväll iaf :) va med Rasmus, petson, Liljedal, Linus och Maria :) vi hade väl lite snöbolls krig också men det måste man ju ha när det är tö :) just ja mattias var också med :)  sen gick vi in och kolla på Johan Falk :) sen gick vi hem lite jätte sent ;) hehe  nästan så var det ju då kanske ;) hahahahaha

Är jag tool nu eller ;)

ska sova hos farmor i natt med Evelin :) Det blir andra avenyn  kl21:00 också och  det missar jag inte ;) hehe

Det är fult att ljuga ;) hehe kom ihåg de nu vännen ;) hehe
haha fan vad jag älskar när du säger de till mig :)

KungenNygåårds :)<3

vilken dag, vilken natt, viken morgon, vilket minne! 

 nej men nu måste jag väl gå till farmor då :) hehe
TÄNKER PÅ DIG JÄMT :O X)


Smsa/ring
0738082769
PUSSSHEJ PÅ ER ALLA :D<3



Jag e som jag e, finns inga ändringar!
KungenNygåårds var de ja ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0