Hos Maria ;)

Heeeej på er :)

idag har det varit än jobbig dag ;) den har varit lång :/ men det har väl iaf gått bra,nu börjar det snart bli slutet av dagen ;) haha
har varit i Mora typ hela dagen, fixade kläder som jag ska ha på mig över jul alltså i moegon, skönt att det är jul nu så det nart är över.. det är ju så jobbigt med jul måste köpa paket, och träffa så mycket folk på julafton.. NEJ man kan allt ha roligare en de ska jag tro, men en gång om året måste man väl kuna umgås kanske ;) haha
Morfar är iaf hem i morgon så jag har nogon vätig och prata med haha :)

igår sov jag hos Sanna, vi vart ute ett tag men sen frös vi typ i hjäl så vi gick hem det kändes som det tog år att gå hem :O när vi äntligen kom hem frös jag så jag viste inte om jag hade mina ben kvar, sen frös jag hela natten lång och i dag har jag också frysit så jag blev genon fryst kan man säga kanske ;) haha

det här med åldern vet ni, det är inte lätt alla gånger och om jag ska var helt ärlig så är det aldrig  lätt :/

Smsa hur mycket ni vill :) 0738082769

ja i mrogon blir det nog ingen skrivin men men ha det bra :)

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅT :)<3

PussssssHeeeeej ;)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0