JÄÄÄÄ! :D

heeej :)

Moa är GLAD!! :))

I morgon åker mamma till Bolänge på lörda åker Gunde tid :) fatta go helg :) jävlar vad jag ska chilla :) haha

aja mamma har fixa datorn nu så nu blir det lite blogg :)

jag har varit glad hela veckan, det är nog inte bara jag som tycker det är skönt hehe ;)

i morgon är det helg :)

FREDA mysa hela kvällen

Lörda vette fan men man får hoppas på mys där å :)

och SÖNDAN ta det lugnt :)
 min vanliga helg ;) ehhe


snart är det jul :/ (gör drukt hä let)
då blir det väl att åka upp till torsby :( jag orkar inte åka dit, morfar ligger på sjukan så varför inte åka dit och sätta  sig med han hällre de än å sitte hemma hos mormor och ha tråkigt :(

hehe min lilla sötnos ;) 

Nej ska dra 

PusssHeej! :)<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0