1/11

heeej på er alla :)

vilken dag det känns så konstigt allt :( jobbigt läga Moa :)
haft ont i huve hela dan å tänkt på en person exakt hela jävla dan å vad som hänt!!
Det här kännns inte bra...

Aja i helgen har jag  varit med Maria, Jesper, Jesper, Rasmus och Linus ;) det var kul :) i fredas var vi väl på nå tjom men det var väl kul haha ;)  och i går att jag inne till typ 14: något  å hade ont ihuvet sen så skulle Rasmus vara barnvakt så då åkte vi alla dit!
vid 00:00 eller nåt åkte Maria jesper och jesper hem så då var bara jag och linus kvar där sen typ vid 01:00 då var jag hemma där med han å johanna, så jag satt å prata med johanns hela tiden :) sen gick hon och la sig då kolla jag på tv mes rasmus till slut blev jag så trött så jag gick hem vid 03:00 :) jobbigt,, JAA!!

Fy usch twi å blä på allt!!!!
Jag känner mig så JÄVLA JÄVLA korkad!
Är så jävla rädd att alla ska få reda på det!!
Ni/Du kommer bli sur på mig!
jag vet inte hur jag ska ta mig ur det här heller? 
Å jag hoppas du inte säger det till någon?!

Ja det var varit än bra och dålig helg :/

första November, något jag aldrig kommer glömma, men ändå någon jag vill glömma! :/

Nej nu måste jag dra

kommer säkert ett inlägg i morgon om jag har tid och inte får för mycket läxor :) <3

pusssssssHeeeej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0