Borlänge nästa :)

Heeej på er! :)<3

idag har dagen varit rätt så bra :) haha
har stickat på min halsduk som går åt helvete :/ haha  den blir i olika färger :)
haha men jag tror den kaa bli rätt så Cooel :D
Blå,vit, rosa, gul, grön, röd, svart och allt ;) gur grym som hälst :) haha

har inget att göra i skolan i morgon så det blir till å sticka hela dan :) hehe :)

aja i morgon efter skolan drar jag, Bea ocg Äva-stina till borlänge och ska var där till  sönda :) kul kúpolen kommer det iaf å bli det vet vi haha, vi kommer nog vara där en större del av helgen haha, så då kommer jag inte att skriva på bloggen heller har ju ingen datat där ;)

men när jag kommer hem då ska jag skriva om min helg som jag gör varje månda ;) haha

men ska dra

PusssHeeej :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0