Doktor besök

heej på er alla!<3

Idag har jag varit hos doktorn i sälen det gick bra ingnen bihålsinflammatin iaf :)
Men jag fick reda på varför jag har ont i huvet så ofta iaf, jag går och spänner mig och drar upp axlarna utan jag tänker på det haha så jag har spännings huvudverk och måste gå med en riskudde på axlarn ;) hehe så kan det gå!
just de jag får inte tugga tuggumi och sitta vid datorn lika mycket som jag brukar :/ det leder till spänningar också

Men iaf i morgon blir det skolan :/ tyvärr men jag måste jag vill inte ens veta hur mycket jag ligger efter nu, det är jobbigt att vara sjuk ju :( men skönt i bland men inte när man kommer till baka till skolan för då ligger man efter så jävla mycket.

Men jag kommet inte glömma bloggen bara för jag inte får sitta vid datorn lika mycket det ska ni inte tro :)

kommer ett till inlägg senar men det blir kort

PusssssHeeej :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0