Förlåt :D

heeeej på er :D<3

Förlåt att jag inte har skrivit något men jag har varit hos mamma och datorn är ej lagad en :/ så det är därför men nu är jag hos pappa och då kan jag skriva :d

helgen har varit bäst :))


091119 <3 haha

Freda! :)

I fredas kom jag hem från skolan sen la jag mig och sov :) hehe  sen gick jag upp till Camilla och Maria :D mikaela och Simon var där :) det var faktist rätt så trevligt förutom att jag hade väldigt ont i huvet :/
sen gick jag hem och åt mat,, till slut fick jag sms av Emma som fråga om vi skulle göra något och det är ju själv klart att jag vill göra något med henne :) så då gick jag upp till affärn och träffa henne sen gick vi och prata lite, har ju saknat henne det var ju ett tag sen nu. sen fråga Camilla och vi vill komma dit så då gick vi till dom å prata :)
gick ut än vända också gick mot cave till där vi mötte simon och stefan :) så vi vända och gick med dom, då blev det stt vi gick det kartan över stora näse ocg stod där å kolla på den lite  :)) fiiin karta :D<3 ja och sen gick jag till Maria ocg mikaela å kolla på Johan falk AS BRA FILMER ASSÅ :D


Lördag! :
I lördas börja det med att jag vakna  och svar på 17 sms -.- jobbigt :d men kul. sen hoppa in i duschen och sen till Sälen :)sen hem igen :)
sov hos maria vi kolla på johanfalk typ hela kvällen :)) men simon och Mattias kom och hälsa på och kolla på johan Falk med oss också det var ju trevlit :D
maria och jag fick ut och gick typ vid 01:30 för vi  hade inget att göra alla hade gått hem :( haha
så vi satt väl och prata om n massa skit :D haha jao


Söndas!:
vakna upp hos maria gick hem såg att inte mamma och gunde var hemma, så då ringde jag till Linus och Jesper. dom ville ut så vi gick runt halva näse sen gick vi hem till linus och spela poker :) hehe  var så sugen på pízza den dagen så jag viste inte vart jag skulle ta vägen :( ingen vill upp dit med mig heller :/ så dumma dom är mot mig!" aja men någon helg blir det väl pizza med den bästa får vi hoppas iaf ;) hahahahahahahahahah kung eller vad :))

idag! :
idag har jag varit i skolan, vi ska ha ep vecka hela veckan :) göttt :D så idag har det varit räss så gött ändå :)
inte gjort så mycket mer :))

Torsdagen den 19 november en dag jag  mins :)

 PusssHeeej!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0