sjuk:( men kvällen blir bra :)

heeej på er!<3

Allt bra med er alla hoppas jag själv så är jag väl inte så bra ont i halsen och förkyld :((
Men men ingen stoppar mig för de helelr :) haha
sanna skicka sms till mig och sa att kevin skulle sova hos Emil i natt så jag förstår att vi ska umgås med dom, hon sa de iaf :) hehe

ja igår var jag å Bea på ug :) men vi åkte hem rätt så tidigt eller inte hem men vi ringde efter Noren så han fick skjutsa oss till stina :) sen kom väl johannes jesper och jonatan dit också så trevligt så

Men nu skrev sanna att jag skulle dra till alex så nu blir det till å blåsa håret och platta de sen så går jag väl dit då :)

PusssssssssssssHeeeej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0