sjuk :(

Heeej på er alla! :)

Idag är jag sjuk, jobbigt jobbigt, men jag hoppas att jag blir frisk snart :)
Förkyld
bihålsinflammatin (KANSKE)
ont i halsen
ont i Huvet
Men jag hoppas att det blir ett slut på de :)
har varit sjuk typ 4 gånger sen skolan börja och det är inte lite sjuk jag har varit helelr :/ aja skit samma

Idag vakna kl: 07:00 och ringde pappa och sa att jag inte orka gå till skolan för jag var sjuk! sen har det väl bara varit Datorn,.

Mamma har ringt till sjukstugan så jag ska åka dit i morgon och kolla om jag har bihålsinfalmmatin å sen skulla jag ta ett hals prov. 09.00 ska jag alltså till en doktor :) doktorer är läskiga :(

Det är jätte tråkigt att vara hemma ju! det är ingen inne på msn så jag kan skriva med någon heller eller det är ju folk innne men dom är super tråkiga :/

det blev inge mer inlägg igår bara för jag hjälpte pappa och städa igår :o men det komemr väl komma några idag bara för jag har JÄTTE tråkigt!

men nu tror jag att jag ska gå och fortsätta brodera :)

PussssHej kommer ett inlägg sen också tror jag :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0