skolan

Heeeej på er alla!

sitter här i skolan och väntar på att kl ska bli halv 4:a så jag får ha det där jävöa utväklings samtalet någon gång :) haha

vi har inte fått någon ordning på datorn en men jag åker till pappa idag iaf och där funkar datorn som den ska :D så då blir det bloggning får vi hoppas :D haha

Skynda dig mamma!!!!!

har pratat med min bästaste Plupp idag :) hon och jag ska baka innan jul sa hon, det bästa jag vet är att baka med henne hon är ju sjukt snäll :)
ju ska typ baka det vanliga tror jag + något kommer inte på vad det heter! aja skit samma !


jag saknar att skiva på bloggen det är ju jätte kul och trevligt :) haha

jag är på jätte bra humör idag känns det som
 jo just de jag har fått nya kläder av min farbrors tjej det var Svea kläder men har inte sätt dom en. men när jag kommer till pappa då ska jag kolla på dom :D jag hoppas dom är fina men det tror jag :D

aja ju ska vi se på annant skit på datorn :)

kommer ett till inlägg när jag kommer hem å så kan jag skriva vad lärarna tycker om mig ´:) haha

PusssssHeeeeej! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0