Barnvakt

HEEJ!!<3

Jag sitter barnvakt åt lotten å så är jag hundvakt....

Gårdagen!
Går dagen var hur rolig som härls 16:00 -23:00 var jag bea å jesper å jonatan å en massa folk på ug, 23:00 - 04:00 var vi hos jesper och jonatan hur kul som hälst hade vi.
Christian kom också vid 00:30 ungefär med sin gitarr och spela typ 3 timmar :) haha vid 1 var man ute å hoppa studsmatta med raggsocker askul vare ;) haha ja iag nästa freda bira samma sak hoppas vi iaf det hämde väl lite mer på ug också men detaljer tar vi inte nu hahah

det är inge kul och passa ungar :(
nu måste jag dra och kolla hur det går för den här ungen jag har någon stans :(

PUSSSSHEJ!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0