Helgen!

Heeeej på er!!

Jag säger förlåt för att jag inte skrev igår :/ Men jag hade fullt upp att umgås med Jesper bea jonatan och christian :)

Jag kan berätta om min helg:


Fredag!

I fredas börja det med att jag fick åka med Niklas gillerås till hammarsbyn till Bea.. När jag kom till Bea såg jag att han vegga va där ;) haha sen gick vi ut och körde lite BIIIIL!! :)) sen åkte vi på ug, börja med att åka moped till torgås sen kom tommy och hämta oss med lastbil (VOLVO) -.- x) HAHA
När vi kom till ug så gick vi å  derekt till jesper å johan som stod å prata med Anna, sen kom mina små pojkar Jonatan och Christan, dom hade laga christans moped tror jag :))
Sen var vi i gympa salen å spela fotboll å hoppa :) sen när vi skulle hem så gick christans moped sönder med han fick i gångden så han åkte hem till far sin å bea å jag åkte buss hem med jonatan å jesper vid 11 någon gång... när vi kom hem till dom satt vi å va pepp på att christan skulle komma men sen ringde vi  då sa han att han inte kunde komma för att han inte kunde komma dit på nå sätt med sen så hörde vi en moped på gården :)) oj oj oj va glada vi blev, HAHA
haha just de som vi alltid gör tar jesper telefon å springer jag be å Christan är ju så jävla hårda på de... HAHAH
sen så satt vi å prata :)
sen blev det 3 olika filmer som vi hitta på TV å det blev lite MYYYYYYS över alla filmer också, kom fram till att jag inte hade 5 tår :O HAHAHAHAHAHAHAH
vi koka te med än jävla massa socker ;) haha sen blev der makaroner,, efter de blev det kaffe haha
sen när vi skulle hem kl 07:15 eller nått haha vi skulle ta on slip med vi somna  runt 07:00 någon gång aen sov vi till 14:30

de där var bara Fredan ;) HAHAHAHAHAHAAHAHAH FLUMMA UT när jag skriver

Lördag

Lördagen börja med att vi vakna14:30 haha.. klädde på oss gick upp å körde bil. sen åkte vi till Limhedsforsen ock hämta kläder, sen åkte vi till Lima där vi såg Emil gay och johan :)) dom fråga om vi skulle stanna men vi skulle hem och äta, men vi sa att vi skulle dit sen!
så då tog vi mopeden och åkte hem å åt.
sen åkte vi till Lima igen hahha!!

Det är så jävla underbart att umgås med johan, christian, jesper och jonatan :) det finns inge bättre.
nu ska jag fortsätta att skriva om min lördag!

gick in i gympa salen typ derekt och la oss på en madras ;) haha    
åt pizza gjorde vi också, eller jag gjorde inte de men dom andra gjorde de
innan vi gick och åt pizza så kom det en bil Fredrik, i bilen satt Robin och Viktor det var väl inte så mycket att prata med men jag fick prata  med han iaf :) kul!
FAN så skönt de var att ligga i gympa salen helt svart å bara ta det lugnt :))
sen när kl var 01:30 då tyckte jag och jonatan att vi skulle gå för då sov alla utom han å jag. så vi veckte dom å sen plocka vi i hop å gick till johans åkolla på film :))))
åkte hem vid 04:30 ungefär......

usch lite jobbig helg har det ju varit men vad fan gör man inte ;) haha

Nu har jag bestämt min vinter lite av den iaf. åka SKOTER  i TANDSJÖN :)) fan va KUUUUUL!!
christian LOOOVA att han skulle  komma till näse å hälsa på så skulle jag få åka  med han :)
å så ska vi till TANDSJÖN å ha kul :)) jesper å jonatan får å va med tycker jag :) haha 
Den 15 mars kommer jesper och jonatan å Christian upp och äter tårta med mig sovplatts hemmaa hos mig har dom ;D  HAHAHHAHA 


Vi satt å planera hur vi skulle göra :) christan satsar på tandberge upp till vintern, eller hur? HAHAHAH

jag älskar att umgås med min pöjkar jag :)) hur kul som hälst äre i vinter då jävlar ska jag upp å hälsa på er vid stugan :)) men jag hoppas att ni kommer till mig också mina små älsklingar :) HAHAH

Jag ongrar mig det jag gjorde i lördas. FÄÄN!! :'(

FAN VAD JAAAAAAAAG SAAAAAAKNAR VVIINNTTEERRNN!!


Tycker om dej! <3

PusssssssHeeej!! <3



Kommentarer
Postat av: bea

usch det var för underbar helg ! <3

stackare som ågrar de :( <3

2009-10-18 @ 19:44:55
Postat av: Linnea

Vad har Moa gjort? :-o<3



Låter som en kul helg ;) Men jag gissar på att det roligaste var när jag skrev med dig jag menar vad är en helg utan Linnea? haha

2009-10-19 @ 20:40:02
URL: http://www.elinlinneaaaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0