Nu har jag blogg :D

Hej på er alla!

Nu har jag skaffat blogg AASS kul äre ;)

Emil johansson tycker att jag är bäst! pratar med han i telefon just nu han är jätte trevlig :D älskar min Emil :))
haha  söll

ja nu har ni iaf sätt att jag har en blogg så nu skiver jag om helgen :DD

har varit med sanna i helgen  KUUUUL som fan vi Flumma som fan vid konusm!
om jag ska va helt älig så viste vi nog inte vart vi va? hahaahah ;)
haha men kul var det

nu på freda ska jag på ug och min Lilla älskade Emil och sanna kommer också! sen kommer jesper har han lova iaf!!
 jääää! jag har chuför hem och dit ;) mohahahahahhaa


lite stolt över mig själv just nu!! :Dmen jag vill järn att någon kan fixa min blogg :O bara att kontakta mig om någon är sugen på de  :')
 
aja nu ska jag vara social tror jag pusssssssshej :D<3


Kommentarer
Postat av: Sanna ¨kungen¨

HAHAHAHAHA så jävla kung helg asså, nääe de visste bi nog inte egentligen ;)) hahahaha <3333333



puusssshhhheeeeejjjjj :* <3

2009-10-05 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0