söndag!

Heej på er alla!

Jag var ju barnvakt igår som ni kanske har läst. det gick bra med det var tråkigt..
Tur att jag har folk som vill sms:a med mig. dom ville till och med ringa, haaha
Mamma kom typ hem vid 01:25 igår jag gick upp och kolla vad hon höll på mig men det viste hon nog inte själv ens haha...
Men i morse kom pappa hem :))
Mamma Lotten å jag sov hos pappa inatt bara för mamma hade ingen chufför hem till Rörbäcksnäs henne så då sov vi hos pappa..

Nu!
Jag sitter vid datorn mamma hjälper pappa att städa,, pappa är ute och fixar lite tror jag, han är nog väldigt taggad för jakten som blir i morgon :)) tyvärr så är inte jag intresserad av jakt så för mig blir det inget :(
Jag ska väl vara hundvakt hela veckan och umgås med folket på Rörbäcksnäs :))

Måndag!
Mamma kommer nog att vara hemma för lotten är sjuk, Lotten åker väl typ till torsby på tista kväller eller nåt

Tisdag!
hundvakt och vara med Maria  

Onsdag!
Hunvakt och vara med Maria, så blir det nog att äta på Biggans ;)

Torsdag!
Hundvakt och vara med maria å bara längta tills FREDAN för då blir det LIMA!! med pojkarna ;) haha

FREDAG!
ja bussen till Lima och ha kUUUUUL!  ha ROLIGT med folket man ska vara med å bara ta det lugnt, eller det kanske inte blir så lugnt ;) hahah

Lördag!
Lika där bara stölla :D

Söndag! 
då blir det än vanlig sönda bara ligga i soffan och ta det lugnt å dricka ramlösa :)) haha


Så ser min vecka/helg ut :))
som ni ser så ser ni ju att det är mycket vara med Maria haha men hon är den BÄSTA!! :))

HMM!
Ikväll blir det att vara med Maria :)) kanske Malin också om hon inte ska på jakt i morgon :D

aja! nu ska jag gå och prata med pappa och mamam :)) <3

Pussssssssshej! :))


Kommentarer
Postat av: Maria

MOA ÄR BÄST :D <33

2009-10-11 @ 14:51:15
URL: http://marialindros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0