GÖTTANS

Heeeej på er!

Skola ännu en dag :/ ja men denna vecka är det ju inte så många skoldagar denna vecka, ska på kanoting på onsdag och sen ledig på torsdag ;D GÖÖÖÖTANS!!!
 

dagen har väl varit väldigt lång tycker jag, ALDELES för lång också.. det hade varit så mycket skönare att lega hemma i sängen och bara ta det lugnt ;) hahah

men nu måste jag leta grejer åkte ju till mamma för att hämta grejer och det kommer ju på 5timmar efter, nu har jag bråttom, är på näse nu iaf men jag åker till Lima igen i mrogon för att packa sen måste jag väl på den där kanotingen och frysaihjäl :(

VILL INTE PÅ KANOTING....

Inlägg senare kanske :)



PusssHeeej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0