ingen lust alls...

Heeej på er...!

Imorgon börjar äventyret, Herregud :/ jag kommer inte klara av det där med kanoting.. det måste ju finnas något annat att göra en att åka konot, :( JAG KOMMER BLI SJUK!!!

Det är svårt att packa till dånt här?
 

Har varit i skolan idag, IGEN. lika intressant som varje dag, man hoppas att det ska hända något annorlund, men allt är lika dant, som vanligt. Man ungås med en som kan klarar av lite smått men den personen umgås med folk jag spyr av och jag umgås med folk som den personen spyr av, HMM vad ska man göra åt saken :/ jag kan inte tvinga henne att umgås med mina kompisar och hon kan inte tvinga mig att vara med hennes. Därför Bråker vi VÄLDIGT ofta över inget...!

SMSA OCH RING Till 073-8082769
det kommer någ suga hårt när vi ska bort LOVA :)

i morgon kommer det ingen inlägg, men på torsdag kommer det lite information om konotingen :)




Saknar allt Roligt jag gjort med dig :( <3

PussHeej..!

Kommentarer
Postat av: Sanna

den bilden har jag aldrig sett? x) snor den iaf :)

nej nu ska jag bli brunett igen eller vad säger du? :D

åh, jag saknar verkligen allt med dig! saknar dagarna då det bara var du och jag varje dag... är inte så längre... vi är nästan aldrig med varann längre... :( <3

2010-08-31 @ 21:02:31
URL: http://sannalovsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0