Sängen ROPAR...!

Heeej på er igen..!

Idag har jag inte gjort mycket, har gått till affärn och köpt chips och cola med Sanna sen gick vi till mig och kolla på film ;) hahaha vi kolla på Wallander och Eva & Adam, hahah kanske inte det bästa men det är iaf skönt att bara sitta  och kolla på film :)

Men i morgon blir det skola och sen drar jag upp på Näse och packar lite efter som jag ska på kanoting med 8a1 :) haha det kan iaf bli ett stort äventyr med den bästa klassen :) haha det kommer nog bilder på FACEBOOK efter den dagen ska jag tro :) ahha
ÅÅÅH vad kallt det kommer bli... Någon som vet vad det ska bli för väder på onsdag???

Det kommer ett inlägg i morgon också, Det lovar jag :)

Nu hör jag att någon Ropar på mig...! det är min älskade säng som saknar mig :( åååh vad jag vill sova, så jag dissar bloggen för sängen just nu :) sorry





PussssHeeeej..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0