Vet ALDRIG vad jag ska skriva för Rubrik -.-

Tjenare.. (: ♥


Hoppas allt är bra med er? jag mår som jag ska, skit bra :)

Hade en sjuk trevlig kväll igår med mycket trevligt folk, Robin Lucas Rasmus och Emil kom till limedsforsen Till mig Sanna och Sofia :) Vi satt nere vid älven ett tag, sen åkte vi till rastplatsen och satt oss men då kom Alexander, så vi fick lov att springa och gömma oss men det var inte så lätt, haha vi sprang fan runt hela Limedsforsen... ;) Har nog aldrig sprungit så fort och långt på länge ;) HAHAH

Aja det var en sjukt trevlig kväll iaf ;) det måste göras om..!  Idag kommer nog Robin och Lucas hit igen ;) vet inte men tror då inte att Emil och Rasmus ska med. Får väl se :)



Nu har jag inget ork att skriva mer tyvärr :/

Men kanske Kasnke kommer ett till senar



Pusshej ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0