det går för fort, du ska ju stanna hos oss, hela livet framför dig..!

hej


sitter hemma hos rasmus, ska snart på 25 års kalas och äta tårta sen blir det ubbes med Emma :) :)

är hemma själv i helgen så jävla gött, elelr dom kommer väl hem på lördag kväll men en då GÖTTT.... så det blir en massa mys med dom bästa hemma hos mig, får väl höra av er om ni vill komma

OBS!! bara folk som jag tycker om får komma, inge jävla tjome folk i mitt hus :)


jag skriver aldrig långa inlägg längre men det är mitt orka som inte e så bra nu för tiden.. :)

Snart en månad sen våran älskade DENNIS JOHANSSON försvann för oss :( du är enormt saknad gubben.. kom tillbaka oss!


pusshej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0