haha ;D

Heeej!

Sitter hemma hos Rasmus med Emma och Linus :) det är riktigt trevligt :)

Igår var jag på 25år kalas, blev tok och trevligheter! mycket norskar var det där också, fattade inget va dom sa åh sega är dom också......

Rasmus är jättearG! :(
på sin far ;) Mohahahahaahhaa


Emma ligger i rasmus säng och smsar med värmläningar elelr norskar ;)

Linus sitter och klagar på att jag skriver blogg? för det är ju tydligen så jobbigt enligt han :O

Själv så sitter jag och är jätteirriterad på folk som inte litar på mig, och smsar och skriver blogg för det tycker jag inte är jobbigt :)

jag e på bus humör också :) tror jag ska reta upp Rasmus Lander lite mer ;D hahaha fan i helvetes jävla helveta va roligt det är :)



orkar inte skriva mer ;D ahaha





SÖT kille :)



PuaaaHeej  :)

Kommentarer
Postat av: hilda

hur ska man kunna lita på dig när du snackar skit om folk hela tiden?

2010-12-10 @ 23:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0