Hm!!

Tjaaaaaa (:

Idag är jag GLAD :) eller jag har varit hur sur som helst idag :) Men nu är jag glader :)

Har varit en fett jobbig dag lång och det känns som om jag ska gå av :( men sen när jag kom hem från skolan gick jag till sanna och då blev allt hur bra som helst :) men det blir det jämt vi har så sjukt jävla kul tillsammans :) hade någon som inte kände oss varit med dig å mig sanna då hade dom inte fatta ett skit :) haha vi skrattar jämt...
Vi klagar
Vi pratar skit
Vi pratar allvar ( Nästan iaf)
Vi skrattar så vi vet inte vad vi håller på med :)
Ja vi gör allt så mycket som vi klagar på varandar så mycket kan ingen klaga ;) haha det är aldrig nå som är bra men vi skrattar bara åt allt som är fel ;) hahahahahah

I morgon blir de stöll :)  jag och Sanna ska på ug ;) WOOHOO fan va kul ;)




Hm vad ska jag tro??



Orka inte skriva nå mer ;)



Älskar dig!♥


Pusss Heeej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0