Rosa strumpor ;)

Heeej på er :D


fortfarande jätte stolt över mina Rosa strumpor ;) haha

usch jag är hur trött som helst ;) varför vara de nu? hmm det måste jag tänka på ;)

Jag har så sjukt jätte tråkigt, sitter i torsby och glor i datorn det är ju inte de roligaste om jag säger så :/ men hoppas man kommer på något roligt någon gng ;) men i morgon ska jag iaf var med Mikaela, vi hittar säkert på nå coolt att göra ;) hahah

Prata nyss med BÄSTA i telefon :) alltid lika skönt, trevlig,underbart och roligt att prata med dig :) 
Jag saknar dig hur mycket som helst ooch jag hoppas du får en fortsatt trevlig vecka!!
jag säger bara en sak!
det är tur det finns telefoner, vad fan hade man gjort annas. gått runt och hoppas att det går bra för dom! nej jag vill iaf veta om dom mår bra och sånt där :D hahah eller iaf hur det är med dig så allt är bra :)
Älskar dig hur mycket som helst iaf

Nej kommer inte på något mer att skriva :)

Älskar dig
GODNATT

✌♥


Pussss Heeeej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0