film ;)

Heeej på er alla :)

Idag har jag varit till malung med Rickard, Jocke och Sanna det var riktigt trevligt :) haha och sen när vi kom till Lima blev det till å äta på kiosken men sanna gick hem så det blev jag Rickard och Jocke ;) haha sen till pappa Bo och dricka kaffe ;) haha han blev lite paff när han kom in och såg att Rickard å Jocke satt där på soffan och drack kaffe mend et var väl inge mer med de ;)

haha men det blev Film isälen också fråga pappa om jag fick åka upp och kolla på film, det blev JAA :D haha så Rickard jag och jocke hyrde två filmer och kolla på båda :) sen blev det hem :D



Men nu ska jag sova :D
GOODNATT :D ♥

Pusss Heeej! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0