länge sen :/

heeej på er :)

Förlåt att jag inte skrivit på länge det var riktigt länge sen nu :( men det var roligt från början nu är det bara jobbigt :/ men få ta lite ork och skriva lite mer :D


det är måndag i dag! var i skolan lika tråkigt som vanligt ;) men va fan rasterna är iaf roliga :) sitter å flummar bort mig så alla skämms över mig ;) men om dom ska umgås med mig då får dom då vara som jag ;) hehe  jag har sjunkt hela dagen men det är ingen som vil sjunga med mig :( dom är så tråkiga :/  men har iaf varit glad hela dagen har inte mått så jävla bra idah har mått illa och massa skit men inte fan deppar jag för de heller ;) haha

Helgen :D

Helgen har varit hur kung som helst.. har varit med bästa hela helgen (: har alltid lika kul!! älskar helgerna på näse :)

Freda!
kom hem från skolan åt mat på Biggans med Maria Bea Rasmus och Jesper, när vi satt och åt kom bästa Ida och bästaste Emma :) sen blev det lite tårta med Merete P2 Johan och Meretes föräldrar :) det var lite trevligt... sen gick jag till bästa men kom inte ihåg vad vi gjorde men det var säkert nå kul ;) eller det va nog mysigt iaf :D hehe

Lörda!
Lörda va jag med Rickard typ hela dagen :)  kolla på när rickard och danne laga fyrhjulingen eller om man kan kalla det för laga ;) hahahahah ( nej nu ska vi vara snälla barnen ) klart att dom laga den :)) haha sen åkte jag och Rickard till sälen till lilla jockis och kolla på Johan Falk 4 ;) gabbe var där också kom jag på ;9 hehe sorry glömde dig nästan lill skit ;) ( jag är till och med längre än dom alla tre :D stolt nu eller) Moa det är fult att ljuga, hm jo jag vet men det är tråkigt att vara kortast jämt x) ahha sen åkte vi hem till city ( NÄSE ) det var nog bara de vi gjorde den dan ;)

Sönda!
söndas var det än slapp dag :) eller börja med att jag skulle till sandtaget och åka bobb med Lotten och Mamma  :O det gick väl ;) haha det var rätt så kul ändå ;) haha
Sen blev det till å va med till Lima och lämna Bästa Bea, rickard körde. så vi åkte till jocke och sa hej också :D haha :D å sen va det bara å ställa sig i duchen och sen lägga sig i sängen och kolla på Johan Falk...

så har min helg sätt ut, det låter inte så kul när man läser de men då ska ni vara med en helg ;) haha ni kommer då få dubbelt så mycket magmuskler efter den helgen skrattar hela tiden ;) haha

ja vad ska jag mer skriva då :)

Jo vecka 4 har jag prao :D då blir det att åka till Torsby och sova hos mormor eller moster ;) haha ska va i sko affären :D kul eller inte ;) jorå lite kul kan det allt bli :D

Min bästa sanna kommer till skolan i morgon ;) JAAAAAAAA!!! FAN va gött då måste  vi ha lite kul ;D haha min bästaste älskade sanna ;D har ju redan planera en del av sommarn. i år ska jag inte dizza dig hela sommarn som jag gjorde förra ;) haha FÖRLÅT ÄLSKLING ;D

Vad ska jag mer skriva då tycker ni? :)

jag har riktigt tråkigt nu :/ jag tycker inte om att ha tråkigt :( det är jobbigt jag vill göra något hela tiden ;) haha jag tänker bara på en sak och en person hela tiden!!

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer

 JAAAAAAAAAAAG ÄR BÄÄST MEN DET VET NI JU REDAN SÅ !! (:<3


 3 veckor utan dig :O det ska vi klara det kommer bli svårt men jag ska klara det.
jag tycker om dig hur mycket som helst, det är obeskrivligt (:
du betyder MÄÄÄST just nu :))    ÄLSKAR DIG! <3


PUSSSSHEEEEEJ på er! :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0