Godnatt ♥

Heeeej på er igen (: ♥

Nu har jag ont i huve och i ryggen åh fryser hur mycket som helst :( så nu får det snart bli sängen!
har tagit en alvedon och det hjälper inte åh jag dricker vatten åh det hjälper inte, ooh va hobbigt det är ;) haha men det går väl över någon gång förstår jag ;)

Jag fyller år snart :) 6 Dagar kvar, sen blir jag 14 :) GÖTT, MÄN ÖM

Åh i mrogon kommer BEA till skolan fan va bra då slipper jag skratta åh ha kul själ det är ju ingen annan en jag och bea som har bäst humor ;) ahah

Jag bara längtar och längtar dagarna går men det känns ändå som om det är evigheter kvar :( ja det är fan inte lätt heller ;) ahha

Men nu får det bli godnatt för ni spränger det hur mycket som helst i huve :(




Godnatt med er alla!! ♥
Sov hur gått som helst nu :)


Älskar dig! ♥



Pusss Heeej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0