Heeej på er! (:

hoppas allt är bra med er, det är hur bra som helst med mig iaf ;)

har haft en helt underbar vecka, sportlov hade ju vi denna vecka det var super skönt...

helgen har också varit hur mysig och bra som helst :) har träffat världens bästa Emma (: det känns bra det var hur länge sen som helst :) <3 vi har tagit med oss så många som möjlogt och sen åkt till medskogstjärn och grillat ;) dkan det bli mysigare!! SVAR: NEEEEJ!! 

just de!

Förlåt, förlåt att jag aldrig är med er längre :( jag tänker på det jämt, men det är inte så lätt just nu :/ vissa vet varför jag inte är med er, och vissa inte men jag hoppas ni kommer få reda på det när jag vågar berätta de (: (om den dan kommer) men jag älskar er fortfarande lika mycket, hoppas inte ni hatar mig för det jag gjort, men jag gör allt för att fixa det så allt slutar bra :( 
Bara Sanna som vet hela sanningen :/ uh det känns som jag ljuger för folk :/ men det gör jag inte!!!
Jag älskar mina vänner så sjukt mycket ni kom alltid i första hand, nu kom det än annan i mitt liv och gjorde mig super lycklig...
jag glömde er nästan. Men nu börjar jag entligen komma ihåg er, jag tänker på er hur mycket som helst, om det kunde bli som förr men ändå en till som kommer och sätter fart på mig :) jag hade blivit så glad, det värsta är att jag kan vara med alla men alla jag tycker om att va med tycker inte om varanda :( tycker inte om att höra skit snack om mina kompisar :(



kommer det värsta ur mina ögon när man tänker på de :'(
Nej nu fick jag inte lust att skriva nå mer :'( ♥



Älskar HAN! ♥


Pusss Heeej!<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kmr alltid älska dig gmn !

men du har inte tid för ´´oss´´ längre..

och vi hatar dig inte !

vi önskar bara att du hade mer tidåt oss..



puss din älskling ! <3

2010-03-08 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0