Längtar efter allt nu ;) haha ♥

Heeej på er!!

allt bra?
det är hur bra som helt med mig :) har haft en kanon dag, förutom att man inte orkar med allt folk i skolan som ska behöva fråga ut en hela tiden, men det är bara att ignorera bortt dom ;) haha jag är inte bra på det men det går bara man vill ;) haha  och koncentrerar sig.... (:

När pappa kom hem, blev det min lyckligaste tid denna dag iaf :) ooh så glad jag blev, mer kan jag inte säga ;) sommaren 2010 kommer bli oslagbar asså ;) fatta chill :)

Sommaren 2010:

BAADA :))
BAADA :))
VARA MED SANNA :))
SKRATT :))
VARA MED BÄSTA :))
ÅKA PÅ STATUS QUO :))
HÖLJES MED SANNA :))
FOLKRACE MEN SANNA :))
TÄLTA :))
BADA :))
RÖRBÄCKNÄS DAGEN :)) ( HÄSTSKOKASTNING )
LIMA DAGEN :))
BADA :))
TANDSJÖN :))
TISJÖN :))
ALMSJÖN :))
ÖRSJÖBERGET :))
LIMA :))
RÖRBÄCKSNÄS POWER :))
TRÄNA PÅ ATT BLI SMART :))
CYKLA HEDEN :))
MALUNG :))
BAADA  :))
BAADA :))
ÅKA BIL :)) hahahaha
SCHTEEEEKA SOM FAN :))
CHILLLA :))
DÖ AV SKRATT :))
BAADA ÄNNU MER :))
ÅKA MOPED :))
ÅKA BÅT :))
HA TRÄVLÄ ME VÄNNERNA ;)
GRILLA :))
GÖRTJÄRN :))
ÄROBADET 2010 här kommer vi ;)
OH SKRATT KOMMER VI INTE FÅ FÖR LITE AV :)


ÅH så en massa mer som jag inte kan skriva + att det kommer in så sjukt mycket mer innan sommaren har kommit x) haha lika dum och planera redan :) haha det är ju ett tag kvar hihi ;)
Men det kan inte bara var jag som längtar till sommaren 2010 iaf, den kommer ju bli sjukt oslagbar, haha det är ju bara att komma om ni vill vara med Mig vi kommer säkert på nå bra att stölla med ;)

BRÅK kommer det bli i sommar också, haha jag känner allt dom jag umgås med, inte kan vi vara med varann så här mycket  hela tiden x) hahahhaahahahhahahhahaahha oj oj oj så gött det kommer bli ;)haha vi fixar de ;) eller löser kanske man säger ;)


Nej nu är det bara vinder en ;) men det är mycket att se fram i mot ;) skoter, påsk, LBC + en mycket mer sickert, men nu jävlar är det till åh chilla och bara längta tills det bästa händer :) haha 


längtar till helgen också :( ahha jobbigt det här ;) aja helgen är snart iaf ;)

Kommer kanske ett till inlägg senare ;) nu ska jag ducha och kolla på tv :)
 


Bilden är älskad :) hela elelr halva sommaren med henne :) underbart :) ♥
 


Älskar dig! ♥



Pusssss Heeej! (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0