Bloggar genom telefon!

Hej (: Sitter i skolan och kollar på film -.- det är ju skönt iaf, men det suger mest ;) Haha Vi ska ha hk sista lektionen, men dom säger att det blir ep istället, hela 9:an har bal idag. Hoppas dom kommer ha roligt och tvekar inte på att dom kommer vara fina :-) Skriver fram telefon nu, men det går lika bra de :-) Det tycker inte våran lärare om, men dom tycker ju inte om något så :-) Jag har namnsdag idag också, jag måste gratulera alla som har de fina namnet Moa :d stort grattis! Har inga pengar -.- måste säga till mamma att jag har namnsdag så jag får lite pengar! Har typ 30 kr om jag har tur! I morgon åker jag bil hem fram skolan med världens bästa Emma Lander :d Snön som jag har längtat efter har kommit :-) smart är det Skoter och skidor varje helg :d puss på de Men nu ska jag sköta mig i skolan för en gång skull :d Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0