Vila i frid Dennis Johansson ♥

Usch, Det är hemskt, det är ofattbart..
Jag kan inte förstå vad som har hänt :O

Du födden som en stjärna och dog som en legend... ♥

Ingen kan ta din plats, ingen.. Det finns absolut ingen :(
Ditt liv gick ut på vänner, du levde för dom. du blev älskad, du var bara dig själv hela tiden du var aldrig annorlunda.. du var en underbar person..

Var på din minnesstund igår, Det var hur fint som helst. Jag vet att du kollade på oss alla som var där och jag hoppas att du verkligen förstod hur saknad och älskad du vergligen är. När jag var där och såg allt folk var i kyrkan och tände ljus för dig, så blev jag helt stel. Jag kunde inte fatta att det var du som verkligen va på bilden, det var våran underbara älskade Dennis Johansson ( Delip )♥
Din far, bror, flickvän och alla andra i den släckt där. Allt kändes så overkligt!

När jag var vid kyrkan passade jag på att kolla på farfar och Fredrik Nilssons grav,hoppas verkligen att ni har det bra där ni är. Ta hand om varandra och hjälp varandra. Ni är säkert lika underbara där som ni var här hos oss ♥

Kom tillbaka, Hela din familja och alla dina vänner saknar och älskar dig! Ingen kan ta din plats. Det finns bara en person som du... ♥

Kan inte sluta tänka på dig. Hela lima tänker på dig.

Och sen ska ni veta en sak, i en sådan tråkig sitvation som vi haft här i Lima nu måste man våga visa att man är ledsen, man ska få gråta även dom tuffa pojkarna gråter nu.. Kom ihåg de, alla måste våga finna sina känslor. såg en i kyrkan i går som var så fruktansvärt ledsen inom bords men vågade inte visa de han skakade hela han....
Vi älskar dig underbara Delip 
 

Vila i frid våran älskade Dennis Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0