Hos Emma..!

Heeej på er :)


Sitter i Emmas stuga och väntar på att hon ska duscha klart ;) haha  sen blir det nog att hitta på någe skojjsit :)

Idag..
Jag vakna upp hemma hos Emma, sen blev det att klä på sig åka till sälen med Emma familj sen tvimga dom med mig till långflon ;) hahaa vad gjorde vi sen då?:)
just de, vi gick på biggans och åt ;) haha fett gött kan jag lova...! panta har vi gjort idag fick ihop 130 kr  :)

Igår var det super kul, blev ett litet kalas för Stina :) hoppas hon tyckte det var kul ;) det tyckte iaf vi andra :) hahaha blev väl en kall eller två ;) hihi

ikväll ska ve ah de fan sö gör läjle köller ah pöjker :D


ÄLSKAR MIN EMMA <3

PusssHeej..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0