Tisdag.. :)

tjenare på er :)

har inte skrivit på några dagar men jag har pröva två dagar med då har dator lagga ihop så det har inte blibit någon blogg :/ men kan väl skriva lite idag :D 
 
i måndagsvar jag hemma, hade så obeskrivligt ont i mitt huvud :( det har jag än idag..! inte kul kan jag lova er :)

I dag har jag varit i skolan, det var väl lika ointressant som vanligt, ´Men Engelskan var rolig VÄRLDENS BÄST MONA MARTINSSON var lärare till oss ist för Rossie :) det var Rolig, hon är alltid lika snäll, alla älskar Mona :D


Idag Tog jag en ledighetslapp också ;D ahha fan va frän jag e ;) jag ska till sandviken den 24:e.. Ska hälsa på Emma Eriksson :) så den här månadan kommer jag träffa henne varje helg utom en. Är det något jag älskar så är det att träffa henne, alltid lika roligt tsm..

Och min Sanna är i Cypern och bara mår,, ooh vad hon är saknad :( aja hon kommer väl hem snart, hoppas hon har det bar iaf :)<3

Bea hon är sjuk :/ hoppas hon kommer till skolan i morgon, det är sjukt tråkigt där utan henne, finns ingen humor :/ Krya på dig min älskade gumma :) <3

Det är tråkigt i skolan utan Bea och sanna :( tror jag dööör :( <3

kan man mer skriva då?

Det får räcka för idag :D 






Saknar dig <3



PussHeeej :) <3

Kommentarer
Postat av: emma

SAKNAR DIG MED

2010-09-15 @ 09:44:13
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0