MOA GLAD :)

tjenare på er :)
 
Idag har det varit en kort dag i skolan. börja med Ep, då blev det engelska för mig andra timman blev de svenska sen NO och bara prata :)
Ingen bea i skolan idag heller :) och sanna är ju fortfarande bort ,, ååååhj jag får ju panik på de ;) ahha


I morgon ska jag till tandläkaren :) fixat skjuts dit till och med, de är inte dåligt :)
Så natuligtvis kommer världens bästa EMMA ERIKSSON till mig..
På Lördag blir det Malung för våran del ;) ahah kommer ta det lugnt hoppas jag :)


just de fick 500 spänn idag :) ahah härligt :D

Nu orkar jag inte skriver mer







VINTER HER WE COME :) <3
VILL HA VINTER NU..!!

PusssHeeej..! (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0