Konoting

Heej på er :)

Idag kl 12:00 kom vi hem från kanotingen ungäfär :) det var skönt att komma hem och hoppa in i en varm dusch och sen gå och lägga sig i sängen och sova en timme eller två :) Har ju inte sovit mycket i natt kan jag säga er. det var svin kallt, jag fryser en :( USCH USCH, inte kul... Men i morgon blir det skolan igen. om jag är frisk natulit vis, har ju inte blivit friskare nu när jag lega ute ocg frysit ;) haha
Men det där men Paddlinga var ju inga problem för mig och Bea ;) haha det gick hur bra som hellst, lite för jobbigt för mig och Bea så vi lifta väl lite då och då men annars var det inga problem.. vi höll oss i konoten hela tiden iaf ;) var lite allmänt sura på allt och alla för det inte gick men, nu har vi lärt oss de där med, medvind ;) ahha motvind kan dra åt helvete tycker jag ;) Ja det var trevligt och jobbigt, behöver inte klaga och skryta mer nu :) hihi


En dag kvar i skolan nu, sen tar jag helg, och det ska bli riktigt gött kan jag lova er :)

haha har prata med Sanna lite, hon är ju på kanoting :) Christian, Ina och Jonatan har ramlat i :D hahaha

ONT i halsen och i mitt långfinger på höger handen, har en broskknöl på den, Gör sjukt ont hoppas den går bort snart annart blir det en opperation ;) hade väl ingen lust med det direkt, haha :)

Imorgon drar jag till näse efter skolan, får väl se vad som händer där ;) dom säger att dom ska till tandsjön, får väl se om man får vara med dit.. Eline ska på näse i morgon också, trevligt att hon vill vara där lite också :D inte så ofta med :)  

Nu orkar jag inte skriva mer ;) haha 


PussssHeeej!!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0