Hahah, moa har ju nå fel! hon får skylla sig själv att hon går ifrån datorn.

Heeej på er..!

Idag har det varit en rätt så lugn dag i skolan, ända som var jobbigt var att vi hade matte i två timmar i sträck ;D men men...

Nu är det helg ;) usch va jag sak MÅÅ, ännu en helg på näse :) ska ha det så bra med allt folk :) mys hela helgen :)


Ja men precis, som vanligt så är väl Moa dum i huvudet och vill aldrig kolla på datorn när jag ska visa henne mina söta pojkar. Men den här tyckte hon iaf så lite bra ut (sa hon iaf). Men om hon menar det var ju en annan sak.. Nu sitter vi här i soffan och snackar massa skit och ser på hannah montana, mitt favoritprogram, NEEEEEJ! Men jag tycker iaf att Brunnsbergs IF dragkamp har gjort ett superbra jobb nere på SM, ett silver och en fjärdeplats är inget man ska vara sur över, jag hade då vart nöjd! :) Sen har vi ju våra timbersportspojkar som är nere på VM i Österrike över helgen, så nu jävlar kör ni järnet grabbar!! Allergisk är jag också, det är kattens fel...

Men läs min blogg istället, så får ni reda på lite skit i Älvdalen!
http://elineleksing-eline.blogspot.com

/Älinä

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0