Årder om att börja blogga oftare!

Denna dag har varit lång!



Idag har jag varit hemma och varit sjuk, inte så roligt om jag ska säga som de är. Men i morgon ska jag i väg till skolan iaf. Funderar på att åka till näse redan i morgon, men jag tror att det är bäst om jag åker dit på fredag :)

Den här veckan har varit slapp. Den har gått fruktansvärt snabbt tycker jag. Nu är det snart fredag och på fredagar vet ju alla vad som händer. Kort dag i skolan sedan åker man hemma och öppna den sista alkoholen som man har kvar från förra helgen, när man druckit upp den så åker man ner till sälen och får sig de man ska ha. samma sak varje helg :)

Det är snart jul och jag har inte köpt en ändå julklapp. Jag tror att jag skiter i det i år. Har inga pengar heller. Mamma och pappa kanske skulle haft något iaf. Herregud vart tar pengarna vägen!

Har fått årder om att jag ska börja blogga oftare.. kanske ska börja gör det, jag har ju aldrig något att skriva om mer än på söndagar när jag kan skriva om mina helger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0