vanlig vecka!

Hmm det var ett tag sen nu igen!

Vi kan börja med förra veckans start..
Var inte i skolan månda, tisdag och onsdag då var jag hemma och hade magsjuka och feber. Inte den mysigaste sjukdommen man kan ha kanske... Torsdag blev det skolan som vanligt, det var tröttsamt det också..

Helgen!
Fredagen var helt super
.. Var länge sedan jag hade så roligt, kom hem 06.30 på lördag morgon. Att jag var vaken var väl ett under, många som trodde jag skulle somna men jag höll mig vaken duktig som jag är. Kl 09.30 ringde Rickard och sa att det var dags att åka ner till Lima. Så jag åkte lastbil till Vansbro fram och tillbaka på lördagen. Har aldrig mått så dåligt dagen efter jag har drukigt i hela mitt liv. Men fick ta mig en åter ställare senare på kvällen :) 


Jaa så var min vecka och helg.. Mer en det där brukar inte hända för mig. En vanlig vecka lixom ;)  


Nu är det snart jul och jag är inte ett dugg pepp på julafton! satan vad jag kan hoppa över den 24 december! 25december då blir det iaf
PARTY VA FAN! :D

Nyår blir det också världens fest! ääh vafan dricker från den 25 december till den 1 januari iställer då slipper jag planera dagarna så mycket!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0