Skolan..

Heeej på er..!

sitter i akolan och bara väntar till kl ska bli 11,00, då blir det att åka hem och ta det lugnt :)

sitter i grupp rum med Bea och väntar på att sanna ska göra klart tyska provet som hon inte kan ;D hahhah men jag önskar henne alla lyka jag akn önska henne iaf :D haha

i morgon går vi till kl är 13.00 så det är inte så många timmar kvar tills jag tar helg.. hoppas verkligen att det blir en rolig helg, har inte planerat men ajg vill iaf att det ska hända något stor stöll... måste väl fixa något för mig själv annars :)
Vet att jag är bjuden på mat på lördag iaf, det ska bli roligt, :)

Bea hon är duktig och jobbar nu, hon sitter inte inne på Facebook iaf, jag LOVAR er :D ahahahaha hon e NÖRD....

har inge mer jag ville skriva :)


  <--------------- Beatrice Olers <3

PussHeej..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0