kåt jävla ivikäjrd ku..!

Heeej..

Idag har jag varit i skolan som vanligt, riktigt tråkigt men det är gött att vi har Ep-vecka nu :) Det var meningen att jag och Sanna skulle på donken idag, men jag tycker ju det är så sjukt vidrigt så det blev inget av med de, sanna blev lite besviken på mig, men jag måste väl tvinga mig dit någon anna gång då..

I morgon går vi bara till 11:00 det ska bli riktigt skönt, ska väl försöka hitta på något skojj :)

Förfäldrar måste vara en jobbig sak för vissa ungar/ungdomar, glad att jag fick dom jag fick. men synd om dom som fick idioter som föräldrar, men dom som har sådana föräldrat tänker kanke inte på att dom e som dom e, jag vet inte?
Iaf tycker jaf att det måste vara lite små jobbigt :D

Jag skriver nästan aldrig blogg längre, tycker det är jobbigt och tråkigt. Men just i dag var jag riktigt sugen på det :)

Jag vill till Almsjön i helgen..! men det är ingen som ska dit, hoppas på att jag åker dit nästa helg :) det är riktigt mysigt och sjönt att vara där.
Man kan skita i telefon,
Man behöver ingen facebook,
Man behöver inte vara orolig över något,
När man är där kan men värkligen kalla sig för LIVSNJUTAR'N x2

Ååh SKOTERKÅT är jag så jag vet inte vart jag ska ta vägen..!

7:orna är inte i skolan den här veckan, det är riktigt skänt att slippa vissa men jag saknar några av dom :( mina små älsklinga från 7:an :)

Jag håller på att sticka en halsduk också men jag undrar väl hur den kommer se ut när den är kla ojämn åh fin :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer men Emma tyckte att jag skulle skriva om henne så jag får väl göra det då..

Emma Eriksson:

Emma är den underbarste och snällsate personen jag vet, eller det finns väl väldigt många som jag säger så om men jag tycker det är väldigt många som är snälla, Men Emma hon är riktigt snäll. Det var länge sen jag träffade henne typ 2 månader sen, det är lite jobbigt, får hoppas på att vi träffas snart igen. du måste komma så vi kan åka lite skoter upp till ubbes och tjocka oss med pizza och kall cola( oscar ) :D MUMS..!
Åh alla gånger du och jag har druckit tsm, tänk på alla underbara minnen vi har..
Dansbandsveckan
Hemma hos rickard
Rörbäcksnäs dagen
malungsmarknad
HELA SOMMARN FÖR DEN DELEN..
Ja det finns så mycket mer man vill komma ihåg som man glömt, och som man har glömt pågrund av alla  fylla vi haft tsm, hahahah men lika glad när jag vaknar på morgonen och är bakis och undrar hur fan man tog sig hem och hur det är med Emma, kännslan är ju förjävlig men när man tänker tillbaka på alla gånger det har hänt så är det så underbart :)
Jag har både dåliga och bra minnen med dig :) och jag vill aldrig glömma dom :)
älskar dig Emma :) <3



NU FÅR DET RÄCKA FÖR IDAG

PusssHeej..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0