Perfekt tid att skriva lite.

Nu är det dags att skriva igen då..

kom precis ur duschen, det är perfekt att setta sig och skriva lite blogg nu när man väntar på att håret ska torka lite så man kan blåsa det och platta de ;)

Idag har jag varit i skolan igen. inte lika roligt idag, fick städa hela skolagården och rensarabatter (VÄRLDELÖST). Jag var så glad i dag men sen kommer det folk som gör så att humöret sjunker rätt lågt när de måste lägga sig i andra, men men det är ju så här i Lima. Blev iaf klart med svenskan så nu är hela 8:an klar. I morgon är det sista riktiga skldagen och jag vet inte vad jag ska göra, sitta där och göra tråkiga extra uppgifter hade jag ju inte så stor lust med...


Nu känner jag verkligen att jag vill bort från den här kommunen ett tag. Orkar inte höra och se mer. Jag vill till Torsby i helgen så jag slipper det här ett tag. rykten är riktigt jobbiga. Det finns ju sanna rykten med det finna väldigt många som e falska och över drivna och dom förstör så fruktansvärt mycket för en.


Jag vill ha sommar NU


Mer hade jag nog inte att berätta idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0