Saknad som satan!

Om jag blir ledsen och vill ut och gå, vem ska jag då ta med mig? Den underbaraste hunden har åkt iväg från mig. Tänk att en hund är som en familjemedlem, fast du var ju inte ens med i min familj egentligen. Men du var som en lillebror på någon konstigt sätt..! jag pratade med dig som om du skulle varit en människa :) Men jag skämms inte för det, man får bättre svar utav någon som inte kan prata än en som kan prata....

Tur att du iaf kommer tillbaka sen, du blir bara borta över vintern.
Husse säger att du har det bra där du är nu och det hoppas jag verkligen. Vill inte att du ska vara där du inte trivs, vi vet naturligtvis att du trivs bäst hemma på näse. När du kommer hem ska jag gosa med dig i soffan!

Det är väldigt tomt hemma hos er. Ingen livlig hund som springer fram till en när man kommer in genom dörren. Det var det bästa som fanns när du hoppade upp och la huvudet på bröstet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0