Kul att skriva lite :)

Hej, nu var det ett tag sen jag skrev!!
Jag har iaf kommit in i Torsby på skolan jag vill gå och jag har fått reda på vilka jag ska gå med. Det kommer bli väldigt intressant att börja i en helt ny skola där jag inte känner någon faktiskt, lite spännande också!

Jag har varit i torsby med mamma och resten av familjen och kollat på ett jätte fint hus idag, där vill jag verkligen bo.. Det är inte långt i från Torsby men ändå lite utan för, det är inte långt till mormor, morfar och moster, det är nära till allt där.. hoppas verkligen att det blir dit jag ska flytta i december!! tills vi har hittat ett hus att bo i ska vi bo i mormor och morfars lägenhet, det blir lite mysigt det också :)
hade väl inte så mycket mer att berätta!
kommer sakna alla i min klass här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0