Julen är SKIIIIT!

Är hemma i Lima hos min älskade far med Mattias.. Julstämmningen är långt ifrån det här huset.. Alla tre hatar julen så mycket jul mys blir det inte, men lörags mys med dom bästa karlarna blir det allt :)
 
Känns skönt att få komma hem till Lima som jag saknat så mycket fick till och med med mig Mattias så det har och kommer bli en vanlig mys helg utan alkohol. Pappa bjur ju mattias på öl och han kan ju inte säga nej så jag får ha en alkoholfri helg själv, men det går lika bra de... 
 
I morgon är det dagen innan jul och som vanligt så åker vi till Maria och Snacka och världens godaste julmat som värdens snällaste Maria har gjort. en vanlig tradition  som vi haft i ca 10 år som vi inte bryter i första taget ;)
 
Är så fruktansvärt trötta på julen redan nu och julen har inte ens varit!! fy, det ända jag vill nu är att öppna alla dess paket och sen vill jag ha nyår.. 
 
 
Hoppas ni alla får en bra och trevlig jul iaf :) GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER!! 
( FÖRSTÅR ATT JAG INTE KOMMER SKRIVA SÅ MYCKET PÅ ETT TAG! ) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0