Saknaden kommer bli svår! FUCK CANSER!!!!

Fy fan.... 
2 år och två dagar sen våran älskade och saknade Dennis somnade in för oss.. Det är jobbigt att tänka på det, men alla tankar är ju till dig denn här veckan.. Den här veckan för två år sedan va det jobbigaste jag hade gått igenom... satan vad jag bara ville försvinna, men nu har vi alla kämpat oss igenom de och fortsätter än idag med att kämpa...
 
Det var alltså 2 år och 2 dagar sen dennis somnade in och idag kl 08.25 idag somnade du, Alexandra Bergman i in i din säng.. usch nu är det jobbigt, kan inte fatta att det är sant, jag kommer aldrig få se in i dina vackra ögon igen.. Helt ofattbart.. fuck canser säger jag bara! Att denna jävla sjukdom ska göra så att så många ska mådåligt.. du kämpade så länge min vän, du var super stark och jag är så stolt över dig att du orkade kämpa så länge.. I mina ögon är du den starkaste kämpen jag någonsin skådat.
 
Jag vet att vi har de finaste skydds änglarna, Ni två har alltid varit dom som brytt sig om andra och ville att de i eran närhet ska måbra! 
 
Tänker på de i eran närhet och hoppas de kommer kämpa för att få det så bra som möjligt!
 
hoppas nu har det bra där ni är och ta hand om varandra! saknar er mina älskade vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0