Kul, nja, men pepp är ja!

Sitter i skolan och gör en bokreovisning och det vet ju alla att det är jag sämst i världen på at göra, efter som jag hatar att läsa böcker... boken handlade iaf och två tjejer som ble kär i en kille och sedan "paxade" en utav tjejerna han sen blev det en massa krångel typ.. intressant? NJAA! 
 
Nu är det onsdag och det börjar äntligen närma sig fredag. och vilka kommer då till mig då, JOOO, EMMA OCH SANNA. Satan va härligt att få umgås med båda två tillsammans, det va riktigt länge sedan de :)
Vad ska vi göra? jo vi hade tänkt att vi skulle åka bil , dricka, äta och ha det allmänt KUUL bara, eller det är det jag har bestämmt, vet egentligen inte vad dom vill ;) hehe ( sket man väl i )
 
Nu ska jag fortsätta med denna super roliga bok :D 
 
PUSS 
 
 
 
hur mycket kärlek som helst på båsa bilderna!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0