Lycka!

Sitter i biblioteket med Hanna och Angelica och jobbar svenska, som vanligt!!
Nu är det inte många timmar kvar tills man får åka hem till lima och gud vad jag har längtat!! att få krama om pappa och sanna, ååh Bea naturligtvis :)  
 
jag kommer fan inte hinna klart med den här svenska upp giften, men har ingen ork till att lägga energi på det heller. Jag fattar ju inte ens vad det är man ska gör och det finns ingen fakta om skiten vi ska ta reda på heller....
 
Skolan gör mig trött och irriterad!!!!! 
 
Nu ska denna helg och vecka bli kanoners med en massa mys med alla vänner där hemma, vad skönt det ska bli. Men alla går väl i skolan den här veckan, men inte jag :D  Har planera in att jag ska med Mathilda och hälsa PUNGÄRDE också, ska bli kul att komma tillbaka till det gammla igen :) 
 
 
Älskade klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0