Allt och egentligen ingenting!

Du gör mig så himla glad men du är även väldigt duktig på att göra mig väldigt irriterad..
 
Ligger hemma i sängen och tänker på livet, men jag kom just på att det är inget att tänka på. Jag fortsätter som jag gjort i 16 år, jag tar dagen som den kommer och få se vad den har att bjuda på. Men som vanligt så brukar den inte bjuda på någon sprciellt.. 
 
Jag vill ha ett intresse eller en hobby, men vad ska det va? jag vill göra något roligt på min fritid.. jag komemr nog aldrig komma på vad jag tycker är kul.. Vill börja åka skidor igen, vill så gärna ut i skidspåret och åka någon km. Tävla och köra upp för de branta backarna och få kämpa upp för den, så underbar känsla när man äntligen kommit upp för den och man känner att man värkligen lyckades. Men kondition försvann ju rätt snabbt när snusen tog över mitt liv...
Jag har lovat syrran att jag ska åka slalom med henne någon gång den här vintern. Det var ju också en sak jag älskade att göra på helgerna och efter skolan, men de la jag ju också ner.. Har inte åkt slalom på två år och vet egentligen inte varför. Jag tycker ju att det är väldigt roligt för visso.
 
Jag vet inte vad jag tycker är jobbigast, att vi håller på att flytta eller om det är något annat som stör mig väldigt mycket. Just nu vill jag nog bara bort från alla flytt kartonger och bort från massa folk. Själv så vet jag att jag har svårt att prata och öppna mig för folk, jag stänger dom hellre ute och håller allt inom mig.
Men jag vet en sak och det är att jag ger inte upp!! Jag har lärt mig att man klarar det mesta nästan allt bara man vill och försöker tillräckligt mycket. Det är de jag ska göra nu. Jag tänker bara göra saker som jag tycker är kul umgås med den jag älskar mest och vara med alla mina underbara vänner, åka hem till Lima och krama om pappa och farmor som jag saknar så mycket just nu. Jag ska även till Lima och krama om den bästa vännen jag haft i hela mitt liv, känslan av att få krama de man tycker om mest är det bästa som finns och bara en sådan liten sak kan göra mig så underbart glad och få mig på super bra humör!! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0