Olycklig eller Lycklig?

Jag har en blogg, men jag skriver aldrig.. Men idag har jag en väldigt stark känsla att det kan bli några rader faktiskt. Den är väldigt bra när man vill skriva av sig må jag säga!
 
Jag älskar att göra folk runt omkring mig glada och lyckliga, att själv få se hur man lyckas göra en annan person lycklig. Den känslan för mig är det bästa och ingen kan förstå hur mycket det betyder för mig.
Jag hatar att göra folk ledsna eller besvikna. Det gör mig till världens sämta människa när jag får reda på att jag gjort någon på negativa tankar.
 
Jag har gjort världens underbaraste människa ledse
 
n, jag mår så dåligt över de som hände. Men det var bäst för oss både, men hur lyckas jag? varför blev de så? och vad var det som gick fel?
Jo, det var mig det var fel på. Direkt det blir för seriöst så drar jag mig ur och ger upp allt.. Jag är rädd för att jag ska hamna i samma situation som jag var i för 1 år sen. Men varför? Jag kan ju inte dra alla över samma jävla kant... 
 
Nä u får det va nog!!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0